Rugsėjo 3 d. mūsų mokyklos mokinai buvo pakviesti vykti į Kauno kamerinį teatrą, į edukaciją „Problema – (Ne) Bėda“. Tai buvo dovana 9 klasės mokiniams, kad jie liko mokytis mūsų mokykloje ir 8–10 klasių mokiniams, kurių mokymosi pasiekimų rezultatai įvertinti gerai ir labai gerai.
Tarpinė stotelė tarp paauglystės ir jau savarankiško gyvenimo – vienas sunkiausių periodų tiek patiems moksleiviams, tiek jų pedagogams. Teatras pasitelkia interaktyvaus teatro metodus tam, kad moksleiviai aktyviai dalyvaudami veiksme, susipažintų su pasaulyje žymia Augusto Boalio „engiamųjų“ teatro metodika, padėsiančia vyksmo dalyviams spręsti jiems aktualias problemas, patirti viešo pasirodymo teikiamas galimybes ir atsakomybę prieš auditoriją, pasitikrinti savo drąsos, savikritiškumo, galimybes, ambicijų pagrįstumą, savivertę, reflektuoti savo asmeninius bruožus, simuliuojamoje situacijoje bei įvertinti juos bendrame kontekste.
Mokiniai drauge su aktoriais modeliavo galimas konfliktines situacijas, ieškojo problemų sprendimo kelių, kėlė probleminius klausimus, diskutavo, netgi patys mėgino vaidinti pasirinktus personažus, ieškodami išeičių iš susidariusios padėties.
Keletas mūsų mokyklos mokinių minčių po edukacijos:
„Turėjau daug ką pasakyti, bet nežinojau, kaip išreikšti savo mintis žodžiais, todėl viską dėjausi į galvą. Situacijos labai tikroviškos, buvo labai įdomu pasižiūrėti ir dalyvauti. Po užsiėmimo labiau supratau pavadinimą „Problema- (Ne) Bėda“. Aistė 8a.
„Man patiko dalyvauti užsiėmime, kuriame žiūrovai gali pakeisti spektaklio eigą. Gal ne visada išvengsime sudėtingų situacijų, bet palaikysiu silpnesnius.“ Juneta 8a.
„Man visada buvo nesuprantama, kaip žmogus dėl populiarumo gali užgauti ir tyčiotis iš kito žmogaus. Populiarumas laikinas, o patyčių žaizdos negyja ilgai.“ Adrija 8a.
Ažuožerių moterų klubas džiaugiasi galėdamas bendradarbiauti su mokyklos bendruomene ir kartu įgyvendinti Anykščių VVG projektą „Jaunimo iniciatyvų skatinimas ir užimtumo didinimas“