Gamtosauginių mokyklų programa orientuoja švietimo įstaigas į praktinę gamtosauginę veiklą, skatina įstaigų bendruomenių aktyvumą, ugdo vaikų kūrybiškumą.
Gamtosauginių mokyklų programa pripažįsta laipsniškus švietimo įstaigų pokyčius, atliekamus naudojant 7 žingsnių metodiką. Prestižinis Žaliosios vėliavos apdovanojimas suteikiamas pasiekus matomą aplinkosauginę pažangą. Apdovanojimas periodiškai atnaujinamas, siekiant užtikrinti nuolatinius teigiamus pokyčius. Gamtosauginės mokyklos – fundamentali iniciatyva, skatinanti jaunus žmones aktyviai dalyvauti aplinkosaugoje ir spręsti ekologines problemas. Ji prasideda klasėje, išsiplečia visoje įstaigoje ir galiausiai skatina pokyčius vietos bendruomenėje. Programos dėka įstaigos benduomenė susiduria su aplinkosauginio valdymo pasiekimais, kuomet įstaigai suteikiama Žalioji vėliava.
Tvarumo (aplinkosauginio) audito tikslai:
Išanalizavus bendrą mokyklos ekologinę aplinką, nuspręsta nustatyti, ko turime siekti pirmiausia.
Pasirinkta sritis ŠIUKŠLĖS.
Atlikus apklausas, pagal rekomenduojamus klausimus, padarytos išvados.
Pirminė apklausa atlikta, siekiant išsiaiškinti tikslią pradinę būklę Antano Baranausko pagrindinėje mokykloje dėl šiukšlių rūšiavimo mokyklos aplinkoje.
Atsakymai į pateiktus klausimus mokiniams ir mokytojams leido nustatyti, kad mokyklos patalpose yra rūšiuojamos šiukšlės, o mokyklos kieme dar galima pasiekti teigiamų pokyčių.
Šiukšlės
Veiklos akcentai
Siekiant teigiamų pokyčių šiukšlių mažinime būtina jas rūšiuoti. Mokyklos kieme reikia pastatyti šiukšliadėžes, kurios skirtos rūšiuoti šiukšles. Kreiptasi į mokyklos direktorę dėl šiukšliadėžių, tinkamų rūšiavimui, įsigijimo.
Atnaujinta: 2024-12-05